I'm Steven Verbruggen, Belgian new marketing / cross-media professional currently working at Nascom as an interactive strategy maven.
I bridge the gap between marketing and technology. On this personal blog I talk about trends, implementations, best practices, .. on this subject.
Wel belachelijk dat je drie vrienden moet invullen… Je kiest er zelf voor om al dan niet al je gegevens in te vullen en nadien lastig gevallen te worden door overijverige marketingjongens maar daar ook andere mensen mee lastigvallen… Op dat moment haak ik af bij zo een actie.
Dat móet je niet. Je mag dat, en dan krijg je een extra kans.
Die adressen van die vrienden worden trouwens niet (nooit!) zomaar opgenomen in het databestand. Dat is voor een eenmalige executie: ze krijgen 1 mailtje. Die send to a friend functie is dus een traffic builder, geen rechtstreekse acquisitie.
@steven: inderdaad. ik bracht 3 namen aan en kreeg een extra kans. maar om mee te doen, hoefde dat niet. maar nicole en hugo heb ik dan toch niet ingevuld
Nicole en Hugo!
you wish
Wel belachelijk dat je drie vrienden moet invullen… Je kiest er zelf voor om al dan niet al je gegevens in te vullen en nadien lastig gevallen te worden door overijverige marketingjongens maar daar ook andere mensen mee lastigvallen… Op dat moment haak ik af bij zo een actie.
Dat móet je niet. Je mag dat, en dan krijg je een extra kans.
Die adressen van die vrienden worden trouwens niet (nooit!) zomaar opgenomen in het databestand. Dat is voor een eenmalige executie: ze krijgen 1 mailtje. Die send to a friend functie is dus een traffic builder, geen rechtstreekse acquisitie.
@steven: inderdaad. ik bracht 3 namen aan en kreeg een extra kans. maar om mee te doen, hoefde dat niet. maar nicole en hugo heb ik dan toch niet ingevuld